کلبه عاشقانه .

دگـــــــر تــــــقــــــدیـــــــر را

بـــــرای نــــــیـــامــد نــت بـــهــانـه نـــکـــن !

مــــرد بـــــــاش

و بـگــــــو نــخـــواســــتـــــــی

و نــــــیـــامـــــــدی

   

 

ایــــن شعــــــر ها را

بـــایــد گــــذاشـــت در ِ کــــوزه

و آب شــــان را خــــورد !

وقتی هنــــــــــوز عرضــــه ندارنـــد

تـــــو را عــــاشــــق کننـــــد

 

سایت عاشقانه خاطره ها

 

خدایــــا

از تــــو دلگیــــرم!!!

بــــه قولـــت وفـــا نکـــــردی

گفتــــه بـــودی حـــق انتخـــاب دارم

پــــس چـــــرا انتخــــابـــــم

در کنـــــار دیگـــریســــت؟؟

 

سایت عاشقانه خاطره ها

 

بگذار دیوانه صدایم کنند!

بگذار بگویند مجنون!

فرقی نمی کند!

من تمام هویت خود را

از زمانی که اسمم را دیگر صدا نزدی

از یاد برده ام!

 

 سایت عاشقانه خاطره ها

 

دیدی دلم شکست؟

دیدی چه بی صدا دل پر ارزوی من

از دست کودکی که ندانست قدر آن افتاد بر زمین

دیدی دلم شکست ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 263
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 2007
بازدید کل : 49596
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت